Tuesday, February 5, 2013

Love U More.. :)

Even kerja yg melambak n sebagai seorang yg berkerjaya, Mr Z xpnh lpe kt aku.. Waahh.. Sgt happy ble tgk fon ader mesej or call dr Mr Z.. ! Kadang2 jarak dan mse yg memisahkan ni membuatkan aku lebih mengenali Mr Z.. Dan yg lbeh penting membuatkan aku menjadi lebih matang even umur aku baru jerk menjangkau 20 taun.. What??!!! Aku dh tua lh nie kira nya?? Alahai.. Nie yang tak best nie.. As long as Mr Z ader di sisi, I feel YOUNG..!! :D

Rindu and sayang pada Mr Z tak pernah pun kurang walau seinci.. Aku bersyukur sangat sebab dipertemukan dengan Mr Z.. Banyak perkara aku belajar dari Mr Z.. Alhamdulillah.. Dah nak sebulan duduk kat umah nie.. And selama tu jugak lah aku tak jumpa Mr Z.. Errmm.. rindu yang amat.. Ceh poyo jerk.. Pada hal sebelum nie 3 4 bulan taj jumpa.. Okey jerk.. Nampak sangat aku yang mengada.. Hahaha.. Pada hal Mr Z agak nye tak rase pon camtue.. Huhuhu.. Takpe2 yang penting kami bahagia.. :)

I ALWAYS MISSED AND LOVED YOU.. :*)



No comments: